Chwila jak marzenie

Blog sklepu lufkajakmarzenie.pl

Etykiety

wtorek, 2 listopada 2010

Wiecznie bądź

Jak można dzwonić po tele jeśli mieszka się w pobliżu świątyni pizzy w okolicach Woli. Pizza na Nowolipkach i ich Wiejska to mój stały wybór jak mi się włącza głodomor (czasem dla odmiany biorę coś innego, ale zawsze mam wątpliwości czy jednak nie Wiejska). Zawsze jest tak samo PRZEPYSZNA.

Jest dużo bekonu i szynki, mnóstwo cebuli i pieczarek. Każdy kęs smakuje mocno czosnkiem, jest go napraaaawdę dużo, a pizza jest bardzo soczysta i dosyć gorąca. Na głodomora - to jest to czego mi trzeba :) Zresztą wystarczy spojrzeć:


Na miejscu też jest ok: nanowolipkach.pl

Sorry, że nie mam zdjęć wszystkiego w całości, ale jak ją dostarczyli to jedyne o czym myślałem to żeby wbić w nią swoje kły ^^:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz